שלבים בתהליך המיתוג

כדי להצליח לשרוד וכמובן להתקדם על כל עסק לעבוד חזק על המיתוג שלו. הליך המיתוג הוא חשוב מאוד כיוון שהוא זה שיוצר את הזהות שלכם בעיני הקהל הרחב והוא זה שמחבר את הקהל אל המותג שלכם. המיתוג שלכם משקף את ערכי החברה, החזון שלה והאופן שבו היא רוצה לשווק את המוצרים שלה, האופן שבו המוצרים יעזרו לקהל הלקוחות הרוכשים את המוצר ועוד. הליך בניית מיתוג עורך מספר שלבים אולם בכל שלב יש אנשי מקצוע הפועלים לטובת קידום המותג ויצירת החיים במותג. משום כך חשוב לעבוד עם משרד מיתוג מקצועי בתחום שיכול לספק לכם את כל המעטפת במקום אחד.

#1 – הגדרת ערכי המותג:

ראשית יהיה עליכם להגדיר את ערכי המותג שלכם. האם אתם מבליטים אמינות? יצירתיות? רעננות? תשוקה? ועוד. כמובן שההגדרה תשתנה בהתאם לאופן שבו אתם רוצים להציג את העסק שלכם, לקהל היעד שלכם ולמתחרים שלכם. לדוגמה: כאשר אתם רוצים למכור תוסף תזונה – ייתכן וחברה אחת המשווקת תוסף תזונה X תרצה למתג את עצמה כאמינה ומבוקרת ולא כעוד תוסף בשוק המשתולל. חברה אחרת המשווקת תוסף תזונה דומה עשויה להבליט את העובדה שהתוסף עשוי רק מחומרים טבעיים ואינו מסכן אלא רק יכול להועיל. חברה אחרת יכולה להבליט את השימוש בחומר גלם מסוים שמלבד שהוא תורם למה שהמוצר אמור לתרום הוא תורם גם לדברים נוספים, בריאים וחשובים כך שאתם מקבלים ערך גבוה יותר במוצר אחד ביחס למתחרים.

#2 – בחירת שם ויצירת תשתיות גרפיות:

בחרו שם וסלוגן למותג שלכם שיתאימו למסרים שאתם רוצים להעביר, ליתרונות שלכם על פני המתחרים שלכם ולמשהו הזה שאתם רוצים להבליט. לאחר מכן יהיה עליכם לאפשר לחברת הפרסום העושה לכם מיתוג עסקי לייצר עבורכם את הלוגו והמוצרים הגרפיים הנוספים הקשורים לעסק שלכם.

#3 – אסטרטגיית פרסום ושיווק המותג:

בניית המותג היא בעצם הבאתו לידי תודעת הציבור בדרך מסוימת. לכן חשוב בכל הליך מיתוג עסקים עם חברת הפרסום/המיתוג שלכם לבנות אסטרטגיית פרסום ולפעול לטובת פרסום המותג. לשמחתכם באמצעות עולם הפרסום הדיגיטלי האפשרויות הן רבות מאוד.

מאמרים נוספים
שיתוף ברשתות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
חיפוש