עיצוב פליירים – פלייר מעוצב לעסק

האם פליירים עדיין רלוונטיים ב 2020?

השינוי הגדול ביותר שהביאה איתה המאה 21 הוא המעבר לעולם דיגיטלי וההתפתחות העצומה, כמעט אסטרונומית של תשתיות האינטרנט. ההזדמנויות הן אינסופיות והיכולת שלנו להגיע לאנשים בכל קצוות תבל רק הולכות ומתרחבות משנה לשנה. את ההשפעה המהותית ביותר על החיים דה-פקטו, מרגישים בעלי העסקים ששינו לגמרי את תפיסות העולם שלהם בכל הנוגע לאלמנטים של שיווק או תקשורת עם קהל לקוחות. יחד עם זאת מי שטוען שבשנת 2020 עולם הפרסום המסורתי מת ועבר מן העולם לא בהכרח מסתכל על התמונה בשלמותה. יש חשיבות לפרסום וירטואלי דיגיטלי חדיש ונגיש – במיוחד כאשר אתם פונים לקהל צעיר שלא מסתדר עם אף פלטפורמה אחרת חוץ מאשר דיגיטל. אפילו בשנת 2020 אתם יכולים לשוחח עם מומחי עיצוב פליירים לעסקים ולגלות שזה עדיין תחום חי וקיים.

מי הם קהלי היעד של פליירים לעסקים?

קל מאוד להישאב לעולם של פרסום דיגיטלי, אם אתם מאוד מחוברים לפלטפורמות האלו. ואכן רוב האוכלוסייה היום באמת חיה באינטרנט, ניזונה ממנו ויכולה להתבסס על תקשורת עם בתי עסק רק דרך מודעות ממומנות או תהליכי קידום אורגני. לצד זאת חשוב לזכור כי כאשר מבצעים מיתוג עסקי לעסקים שרוצים שירותים לכלל הקהילה, חשוב לתת את הדעת גם על אוכלוסיות הקצה. בין אם אתם נותנים שירותים לקשישים ואנשים מבוגרים ובין שאתם רוצים לסייע לאנשים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. חשוב לפנות לאותן אוכלוסיות בשפה הנוחה ביותר להן. ובמקרים רבים השפה הזו היא פשוט שפה טובה כמו שהם מכירים כל החיים שלהם, המודפסת על דף נייר ומגיעה ישירות לתיבת הדואר בבית שלהם. 

איך מנצחים בעולם השיווק – עם פלייר מושלם?

גם אם אתם ממש רגילים לפעול בתחום השיווקי בעזרת מודעות ממומנות או פנייה לקהל מאוד ספציפי ברשתות החברתיות, אין שום מגבלה על מעבר לשימוש בפרסום בעזרת פליירים. בדיוק כמו תהליך החשיבה ותהליך בניית האסטרטגיה שעברתם בשיווק דיגיטלי תצליחו לנצח במערך השיווק המסורתי עם תכנון נכון של פלייר מושלם. אותם אלמנטים בדיוק – צבעים, תכנים ושימוש בכלים שיווקיים כמו מבצעים, מאשרים לכם לפנות לקהל המבוגר בצורה הנכונה והריאלית ביותר. צרו לעצמכם את המבנה המבוסס וההגיוני ביותר לפלייר, מבחינת זרימה את התוכן והעניין ללקוחות, כדי לשמור על קשר כבר מהשנייה הראשונה ועד שכל המידע עבר ישירות ללקוח. ההתאמות האלו הן התאמות נדרשות, לא יכולות לבוא לידי ביטוי בדרכים מגוונות במיוחד, בהתאם למרווח הפעילות של בית העסק, לקהל היעד של המודעה ולמסרים אותם אתם רוצים להעביר באמצעות השימוש בפליירים. כמובן שאם אתם לא מרגישים בנוח עם העבודה העיצובית אפשר לפנות לעזרת חברת מיתוג עסקי בה ניתן לבצע את התהליך בליווי של אנשי מקצוע מיומנים.

שיווק ממוקד מטרה – הוא השיווק האפקטיבי ביותר

כאשר אתם מגיעים עד לדלת הבית של הלקוחות שלכם עם פלייר ממותג של בית העסק העברת המסרים חייבת להיות חדה וברורה. הסיבה הפשוטה לצורך הזה היא שלמרבית האנשים אין סבלנות לקרוא פליירים והם יכולים פשוט להתעלם מהמודעה שלכם ברגע אחד. ואז פיספסתם לגמרי את כל ההשקעה, ההתמדה והניסיון שלכם, ליצור תוכן ייחודי ולעזור לעסק להתרומם. קחו את הזמן ונסו להבין בדיוק מה היא השפה המקצועית שמדברת אל הלקוחות שלכם. לפעמים אפילו שווה לצאת לקמפיין שיווק קטן רק כדי לנסות. כל אלו יאפשרו לכם לבחון את השטח ולהצליח בשיווק מסורתי גם בחיים הווירטואליים של ימינו.

ראו עוד: עיצוב לוגו | משרד מיתוג | עיצוב פולדרעיצוב רולאפ | מיתוג עסקי