מיתוג מוצרים

כאשר אנו באים להוציא מוצר חדש לשוק צריך לקחת בחשבון שפרמטרים רבים יכולים להיות נגדנו: המתחרים שלנו, המוצרים שלהם, החסרונות של המוצר שלנו, חוסר הניסיון שלנו בתחום, מחשבות שליליות של הקהל ועוד. במקום להתעסק במה שלא טוב אנו בג'נסיס מתעסקים רק ביתרונות של המוצר שלכם ובאיך להעביר את המסר שלכם בצורה הכי טובה שאפשר. המטרה תהיה לבנות את המוצר שלכם כמותג המוביל על המתחרים וכזה שהלקוחות שלכם ירצו לקנות שוב ושוב. מותג יכול להיות עסק, אדם, ארגון, עמותה וכאמור – מוצר מסוים. כאשר אנו באים למתג מוצר מסוים צריך לקחת בחשבון כמה דברים אך לפני כן כדאי שתבינו את המשמעות של מיתוג לעסק.

מה זה הליך מיתוג בכלל ומדוע הוא חשוב?

אם הביטוי מיתוג עסקים או מיתוג מוצרים הוא משהו מוכר לכם אבל אין לכם מושג איך להגדיר מהו מותג ומה הכוונה בהליך מיתוג זה בסדר גמור – אתם לא לבד. למעשה חברות פרסום רבות שמבינות היטב מה הן עושות, עשויות להגדיר את הליך המיתוג בצורה שונה מחברת פרסום אחרת. אנו מאמינים כי בניית מותג זה למעשה האופן שבו אתם יוצרים את החזות המסוימת אצל הלקוח לגבי המותג שלכם. כלומר שכאשר הם יראו את המוצרים שלכם על המדף, כרטיס הביקור שלכם, פרסומת שלכם בטלוויזיה או באינטרנט, היכנסו לאתר האינטרנט שלכם ועוד – הם ידעו לאיזו חברה שייך המוצר, האם היא נחשבת לאמינה, האם היא נחשבת לסמכות מקצועית וחברה מובילה בתחומה והאם כדאי לקנות את המוצר. מותג טוב מעביר את המסר באמצעות העיצובים הגרפיים, המסרים השיווקיים, במפרט ואפילו בשימוש במוצר/בשירות של החברה.

כיצד לבנות מותג בצורה מקצועית?

מיתוג עסקי הוא הליך מורכב ודורש יד מקצועית. מלבד אנשי קריאייטיב יצירתיים ומנוסים צריך לבצע מחקר שוק, מחקר מתחרים ומחקר על קהל היעד. לאחר מכן יש לבצע התאמות במוצר עצמו ובעיצובים הגרפיים הקשורים אליו. סביר להניח שכדי לקבל את כל המעטפת הנדרשת במקום אחד תצטרכו לשכור את שירותיו של משרד מיתוג מקצועי ומנוסה. אנו בחברת ג'נסיס נשמח לעמוד לשירותכם ולהפוך את המותג שלכם למוביל בתחומו. צרו קשר ונשמח לתת לכם שירות!

מאמרים נוספים
שיתוף ברשתות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
חיפוש