מדריך מיתוג

אם תחשבו לרגע על המותגים המובילים שאתם מכירים בעולם: קוקה קולה, נייק, סטארבאקס ועוד מותגים רבים אחרים שהם הרבה מעבר למוצר שהם מייצרים – תבינו את כוחות של המיתוג. מותג הוא למעשה האופן שבו הלקוחות מכירים וזוכרים את המותג שלכם. זה בנוי מהשם של החברה, הלוגו, הסלוגן, החזון שלה, הפרסומות שלה ואפילו באופן השימוש במוצר וחוויית השימוש בו. מדריך מיתוג זה נועד לסייע לכם בהליך מיתוג החברה שלכם אולם הליך מיתוג עסקי מקצועי בהחלט דורש שת"פ עם חברת פרסום מקצועית ורצינית שתוכל לסייע לכם בהליך.

מדוע אנו צריכים מיתוג?

כמעט בכל תחום יש תחרות גדולה מאוד על ליבם וכיסם של הלקוחות. כדי להגיע אל הקהל שלכם ולהבליט את עצמכם על פני המתחרים שלכם שיעדיפו לבחור בכם ולא באותם מתחרים, אתם צריכים לבלוט, להיות ייחודיים ולהבליט את הייחודיות הזו שלכם. הליך המיתוג הוא זה שגורם ללקוחות להרגיש את המותג, להתרגש ממנו, להתלהב ממנו, להתחבר אליו. הליך זה יכול לקחת בין חודשים לשנים וחשוב להתמיד, להיות יצירתיים ועקביים במסרים שלכם.

מדריך מיתוג עסקי בכמה שלבים:

  • הגדירו את קהל היעד שלכם – למי אתם רוצים לספק את המוצר? מי קבל היעד האידיאלי שלכם? היכן הוא נמצא ואיך ניתן להגיע אליו? ועוד.
  • הגדרת חזון עסקי – מהם הערכי על פיהם החברה שלכם פועלת? במה אתם מאמינים? מה החזון העסקי שלכם?
  • הגדירו יתרונות ייחודיים – אפיינו את היתרונות הייחודיים של המוצר/השירות שלכם ושל המותג שלכם על פני המתחרים. רשמו רעיונות כיצד ניתן להבליט את היתרונות הללו במסרים הפרסומיים שלכם, באריזות המוצרים שלכם, באתר האינטרנט שלכם ועוד.
  • צרו נכסים ויזואליים – תנו למעצב מקצועי להכין את הלוגו שלכם, דאגו לסלוגן מתאים ויצירתי, התחילו לבנות תשתיות ויזואליות כמו אתר אינטרנט, מוצרי דפוס, אריזות ממותגות ועוד.
  • פרסום – התחילו לפזר את הבשורה על המותג שלכם, להציג אותו לקהל הרחב, לתת לאנשים הראשונים הזדמנות לנסות אותו ולחוות דעת ועוד.

לסיכום; מיתוג לעסקים היא עבודה סיזיפית, מקצועית וחשוב להיות עקבי עמה לאורך זמן כדי לקבל תוצאות. שכרו את שירותיו של משרד מיתוג מקצועי ומנוסה שיוכל ללוות אתכם בהליך ולספק לכם את כל השירותים הנדרשים לכם במקום אחד.

מאמרים נוספים
שיתוף ברשתות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
חיפוש