יצירת ניוזלטר – מיתוג מנצח דרך ניוזלטר

מהו המבנה הסטנדרטי של הניוזלטר?

בתוך תהליך מיתוג עסקים יש כמה שלבים מפתח שאתם ממש רוצים להשקיע בהם משאבים עצומים כדי להניע את הלקוחות לפעולה בצורה הטובה והמתאימה ביותר שניתן ליצור. אחד השלבים החשובים ביותר הוא התהליך של יצירת ניוזלטר למותג שלכם. לא רק כאקט שיווקי ופרסומי, אלא גם כמנוף ליצירת קשר וירטואלי קבוע עם הלקוחות של המותג. ניוזלטר מגיע עד למייל של הלקוח ומציג בפניו את כל החידושים והעדכונים באתר שלכם, כמו גם מבצעים ייחודיים שמכוונים לקהלי יעד ספציפיים. ההשקעה בהקמה של ניוזלטר בעזרת צוות משרד מיתוג מיומן ומנוסה בתחום, יכולה לקדם במידה בלתי מבוטלת את המטרות העסקיות שלכם ולהביא לצמיחה קבועה בכמות הלקוחות שהמותג שלכם יכול לשרת. במאמר זה אנו נסקור את המבנה הסטנדרטי של ניוזלטר מקצועי בכדי אפשר לכם להבין כיצד בנוי.

כותרת מנצחת – התחלה טובה לניוזלטר מוצלח 

תוכן שמגיע אלינו במייל, הוא התוכן הקל ביותר לסינון. אתם מכירים את זה מהמייל הפרטי שלכם, כאשר אתם מקבלים הודעה מחברה לא מוכרת וברגע אחד כמעט בלי לשים לב מוחקים אותה. הסיבה היא אחת – הכותרת של המייל פשוט לא הייתה מעניינת מספיק. אנשי שיווק מוצלחים הם האנשים שיגרמו לכל מייל שמגיע ללקוחות שלכם להיות מייל מנצח ולא סתם. קופירייטינג ללא פשרות בכותרת של ניוזלטר חייב לכלול כמה אלמנטים מרכזיים. ראשית אתם צריכים לעניין את הגולשים, בלי להעמיס במידע. במקביל מומלץ להשתמש בשפה קלילה ואחידה לכל הכותרות, כדי לשמור על אחידות וליצור שפה משותפת עם הלקוחות שלכם. שלישית, השאירו קצוות פתוחים שיגרמו לגולשים שלכם להתעניין בתוכן ההודעה עצמה. ההצלחה של כותרת מנצחת באה לידי ביטוי במספר אחד קריטי מכך אחוז הפתיחה של המיילים שמציגים הלקוחות שלכם. לשיחה כותרת מנצחת הכותרת שם מצליחה ליצור בכל פעם מחדש את האחוז הגבוה ביותר שראיתם.

עניין ועיצוב – האיזון האידיאלי ללקוח הממהר

רגע אחרי שהגולש בחר לעצור ולקרוא את הניוזלטר שלכם, אתם עומדים בפני אתגר נוסף. איך לגרום לקורא להתעניין בתוכן שמוצג לפניו בניוזלטר. כאן המשחק הוא קצת יותר מורכב מאשר בכותרת, מפני שיש לכם יותר אפשרויות לפעול. איזון הוא שם המשחק, וחשוב להבין איזה איזון אתם רוצים ליצור. מחד איכות התוכן והרלוונטיות שלו להתפתחות המותג, ללוח השנה העסקי או לטרנדים הכי חמים בנישה שלכם. התוכן חייב להיות בעל אחיזה למציאות, קישור לאירועים גדולים, התייחסות מוצרים חמים או למוצרים על פי דרישת הקהל. רק כך אתמול הגולשים שלכם לקרוא באמת את הניוזלטר. כמובן שאפשר לפנות לתכנים קצת יותר כלליים, כמו סקירות על מוצרים קיימים או התייחסות לנעשה ברשתות החברתיות אבל תנסו לכתוב לפחות כתבה אחת עם זיקה לאירוע מכירות שנתי גדול שעתיד להתרחש בחברה שלכם. מאידך, אל תשכחו להשתמש בכלי העיצוב שיבליטו את החלקים השונים בניוזלטר נקודה אלו הם קלים עם משמעות עצומה לראות הוויזואלית של המייל ולהצלחה הכללית שלו. 

סיומת מתוקה לקריאה מעניינת 

ואם אתם ממש רוצים להפוך את הניוזלטר שלכם להצלחה מסחררת, אל תהססו להשתמש בכוח הכי חזק שיש לכם מול הצרכנים – המבצעים. היכולת שלכם למשוך את הלקוח עד לתחתית הניוזלטר ושם להציג מבצע ייחודי לקוראי המגזין, תעלה בצורה משמעותית את כמות הגולשים שמוכנים להשקיע זמן בתוכן שלכם. אלו הם חוקי יסוד של מיתוג עסקים מוצלח, לפיהם מתנה לכל משרד מיתוג. אבל אתם יכולים להתאים אותם לצרכים שלכם, כראות עיניכם והבנת הלקוחות שלכם.

ראו עוד: עיצוב לוגו | משרד מיתוג | עיצוב פולדרעיצוב רולאפ | מיתוג עסקי