עיצוב רולאפ לחנות שלך

עיצוב רולאפ- קידום לחנות שלכם

עיצוב רולאפ לחנות שלך – רולאפ הוא פוסטר עשוי מפוליפרופילן וכן מחומרים אחרים, מודפס מצד אחד והצד השני מהווה את "הגב" של המוצר. הסיבה להמצאתו של הרולאפ הזה, היא כדי להעביר מסר לציבור, כאשר הוא מוצב היכן שהוא מוצב.

אם לדוגמה יש לכם חנות נעליים, ואתם יוצאים במבצע מסוים, כיצד תעבירו את המידע הזה לקונים? אתם תלכו לבית דפוס ותבקשו שהוא יעצב לכם רולאפ יפה, עם הלוגו שלכם אם יש לכם, אולי גם תמונות של כמה זוגות נעליים שיש לכם בחנות. עיצוב רולאפ נעשה לצורך קידום מכירות. מה הסיכוי שיסתכלו דווקא על החנות שלכם, אבל בהחלט יסתכלו עליה ואף ייכנסו אנשים שעוברים לידה ונתקלים ברולאפ.

עושים מבצע? עשו רולאפ

התפקיד של רולאפ, הוא לבשר לקונים פוטנציאליים מסר שחשוב שיגיע אליהם. המסר הזה יכול להיות על מבצע או הטבות או כל דבר אחר, שלדעתכם רצוי שמי שעובר ליד העסק שלכם ירצה. יש כל מיני אפשרויות להודיע הודעות, אבל רולאפ הוא דרך מאוד מודרנית לבשר משהו. ולא סתם רולאפ- אלא רולאפ מעוצב, כזה שהשקעתם בו מחשבה, כתבתם עליו משהו שמושך את דעת הקהל וגורם לאנשים להתעניין בעסק שלכם ולהיכנס.

יש כאלה שכותבים על חלון העסק, או תולים איזה מודעה על בריסטול. זה ממש לא מכובד. זה לא מקצועי ולא מכבד את העסק שלהם. כאשר אתם מכינים רולאפ, זה כבר מציג גם את העסק שלכם בצורה מקצועית ומכובדת ועושה לכם יחסי ציבור.

 

איך לבלוט בתערוכה?

מכירים את ירידי מתנות לעובדים, זה אחד הדברים הכי חמים לפני כל חג. לוקחים האנגר ענק או אולם בבית מלון או בכל מקום אחר, ומרימים יריד של מתנות מכל מיני סוגים. הכוונה של המציגים היא להראות מה יש להם למכור, להציע מחירים טובים ולקבל הרבה הזמנות. פה אין הרבה דיבורים, כי יש המון מציגים, פה הרולאפים הם הכוכבים של היריד.

ליד כל משווק יהיה רולאפ מאוד מעוצב, וגם קטלוג של המוצרים שהוא משווק, עם הודעה על הרולאפ של משהו מיוחד במינו שיש לשים לב אליו. כך יכולים מבקרי היריד לעבור ליד המשווקים השונים, לבחון את מה שיש להם להציע, וגם לקרוא את מה שכתוב ברולאפ, שיהיה בדרך כלל גולת הכותרת של הדוכן הזה. המבקרים לא ישימו לב אליו, אם לא יהיה רולאפ מעוצב לכבודו. 

 

ארוחת בוקר ב-20 ₪

בארץ נפתחות מעת לעת הרבה רשתות של מזון ובתי קפה, אשר זקוקים לעובדים. לעתים אנו רואים בפתח בתי הקפה האלה, את המבצעים השונים על תפריט המקום כמו "קפה ועוגה ב-20 ₪" או תיאור של מנה חדשה בתפריט. ראשית כותבים, אחר כך מצלמים יפה כדי שיהיה נעים וטעים גם לעין. את הרולאפ הזה אפשר למצוא בהרבה מאוד בתי קפה שעושים מבצע כלשהו, ורוצים להריץ אותו. זה בהחלט סוג של קידום מכירות ויחסי ציבור למוצר הזה. במקום שהמלצר יספר לכל יושב בבית קפה, על המנה החדשה או על המחיר המעולה של ארוחת הבוקר, רושמים את זה על רולאפ וכל מי שמגיע לבית הקפה, יכול לקרוא את זה ולהחליט גם להזמין את זה.

חשוב לומר כי עיצוב רולאפ דורש התייחסות מיוחדת מצד בית הדפוס, לא מספיק רק לרשום מה מציעים אלא גם לצלם תמונה מתאימה, כמה שיותר אטרקטיבית, ככה תמכרו יותר קפה ומאפה…