עיצוב רולאפ | MyBrand


בכל אירוע בו מתקיים קידום מכירות או חשיפה של החברה או העסק , רצוי שיהיה רולאפ בעמדת המכירה של החברה. זהו כלי פרסומי אפקטיבי מאין כמוהו ומתאים לא רק לתערוכות וכנסים, אלא גם לאירועים מתוקשרים, כניסה לאולמות תצוגה, תצוגות ועוד.

לעיצוב הרול אפ קודמת מחשבה מרובה, המסר אותו רוצים להעביר, הצבעים, התמונה או האיור, האם להכניס תמונת מותר או לא, ועוד. אנו מקדישים לדבר הכנה ואפיון מעמיקים, ויחד איתכם יוצרים את הרולאפ המנצח.






שיחת ייעוץ חינם עם יועץ מיתוג

רולאפ איכותי בגודל 85*210 שאי אפשר להתעלם ממנו

עיצוב חד, ייחודי ומניע לפעולה המתאים במדויק לדרישות העסק שלך

אחריות- ליווי וייעוץ מקצועי לאורך כל הדרך


לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים, או חייגו עכשיו ל: 03-6411611

Please leave this field empty.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות חייגו עכשיו

תחומים נוספים שעשויים לעניין אותך


תחומים נוספים שעשויים לעניין אותך


עיצוב רולאפ לפרנזטציה


אחת הדרכים של משרד פרסום דיגיטלי בהצגת קונספט ללקוח חדש, היא לעשות פרזנטציה.

בדרך כלל תכלול פרזנטציה כזו מצגת, אך בכניסה לאירוע, אפשר להציב רולאפ שהוא חלק מהמצגת, כדי להמחיש את מה שהמוצר עשוי לעורר בקרב לקוחות פוטנציאליים. עיצוב רולאפ מותאם למאורע יכול להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון.

עיצוב רולאפ מותאם אישית יכול למשוך תשומת לב, להציג נושא או תמונה ודרך כותרות להביע את מה שרוצים להבליט, להדגיש ולבטא בצורה ייחודית.

מכיוון שקנה המידה של רולאפ הוא גדול, חשוב מאוד שבפרזנטציה, יוצג הקונספט בכותרות ע"י הרולאפ והמצגת תרד יותר לפרטי פרטים. כאשר ניגשים לתהליך של עיצוב רולאפ יש לשים לזה דגש רב.

עיצוב רולאפ למסיבת רווקות

בדרך כלל כאשר עושים יום הולדת או מסיבת רווקות, רולאפ יכול להיות האלמנט שימשוך את תשומת הלב כבר בכניסה, תארו לכם עיצוב רולאפ עם תמונה של בעלת השמחה, עם כמה משפטים שמייצגים אותה ואת השמחה המסוימת. אפשר לכתוב דברים בהומור ובחן וגם להפוך את הטקסט על אותו עיצוב רולאפ, לסוג של בדיחה, מה שמוסיף לאוירה החגיגית.

במקרה של חתונה למשל, הרבה זוגות היום מציבים בכניסה לאולם עיצוב רולאפ שלהם, באיזה מקום נהדר כמו מול השקיעה או בחיק הטבע ומקדמים את האורחים שלהם בתמונה נחמדה וחייכנית.

עיצוב רולאפ לאירוע עסקי

רולאפ הוא מוצר חובה לאירוע עסקי ובוודאי לאירוע של יריד או תערוכה. כאשר חברה משתתפת באירוע בו מרוכזים הרבה מאוד עסקים וחברות, היא תצטרך להעמיד ליד הדוכן שלה עיצוב רולאפ ייחודי, רולאפ שאומר משהו עליה, זה יכול להיות גם עם תמונה או בלי, אבל זה יהיה מה שנקרא כרטיס הביקור הויז'ואלי שלה במקום.

בלי רולאפ כזה, קשה יהיה למשוך מבקרים דווקא אל הדוכן, משום שכאמור מדובר באירוע רב משתתפים. עיצוב רולאפ חשוב לעין ערוך והוא צריך להיות מאוד אטרקטיבי ולבטא בצורה מסוימת את מה שיש לחברה להציע, ובעיקר לגרום לאנשים לגשת לדוכן ולהתעניין.

רולאפ לדון טעימות

אין מוצר חדש ובעיקר מזון שלא עובר מבחן טעימות בקרב לקוחות אקראיים. דוכני טעימות כאלה נמצאים היום בדרך כלל בקניונים או ברשתות השיווק, והם מציעים לעוברים והשבים, טעימות של מוצרים חדשים, מתבקשים להביע את דעתם והרבה פעמים גם למלא טופס המבטא את דעתם והציון שלהם על המוצר.

רק אחרי טעימות כאלה למשל, מחליטים יצרנים לצאת עם מוצר, ולא לפני שהוא עובר מבחן טעימה.

המצאת מוצר חדש כרוכה בתהליך ועלויות גבוהים מאוד ולכן שום מפעל לא יעז לצאת עם מוצר חדש, טרם מבחן טעימה דקדקני שיקבל חוות דעת מצרכנים פוטנציאליים.

ליד דוכן טעימות כזה חשוב להציב רולאפ, שיכלול מידע על המוצר, החברה ויזמין את העוברים והשבים להשתתף במבחן הטעימות.

עיצוב רולאפ לערב גאלה

בדרך כלל בערב גאלה של אגודה או ארגון, ניתן לראות כחלק מהתצוגה לערב גם כמה סוגי עיצוב רולאפ עם מסר שונה, כאשר כל אחד מהם רוצה להעביר מסר אחר למשתתפים, ובעיקר אם לאגודה או לארגון הזה יש כמה פרויקטים.

על כל עיצוב רולאפ יהיה מידע על כל הפרויקטים השונים, הרבה פעמים בלווי תמונה שתמחיש את איכויות הפרויקט, התרומה שלו ועוד.

עיצוב רולאפ שכזה מעביר מסר לאורחים בצורה מסודרת, מובנית ועוזר לעשות סדר בכל המסרים שרוצים להעביר למשתתפי ערב הגאלה.