ספר מותג – הד.נ.א. של החברה

ספר מותג

ספר מותג הוא בערך כמו עבודת שורשים של מישהו. בעבודת שורשים אנשים מתחקים אחר השורשים המשפחתיים שלהם, והם אלה שהולכים להעיד על התרבות, המעמד והשיוך שלכם.

אותו דבר זה עם מותג. למותג יש היסטוריה, התחלה, המצאה, צמיחה, התפתחות, תהליכים שהוא עבר. ציוני דרך, הישגים, תרומה לעולם ולחברה וכו' וזה בעצם ספר המותג.

ספר מותג עוזר להאיר את הסיבות לייצורו ולפיתוחו של מותג, את המקוריות, הבלעדיות והתרומה שלו בתחום מסוים בחיים ואת החזון המלווה אותו מאז ועד היום.

ספר מותג יספר את הסיפור שלו לאורך תקופות שונות, את השינויים שעבר, ההתמודדויות שלו וההישגים שלו.

ספר מותג הוא סיפור החיים של המותג.

ספר מותג- כמו גאוות יחידה…

יש מותגים שהשפיעו על העולם ובגללם התפתחו תהליכים והעולם עבר שינויים מרחיקי לכת, ויש מותגים שלא עשו שום שינוי משמעותי, אבל יש להם את הנוכחות בעולם שלהם כמו למשל מותגי אופנה. (להבדיל מקוקו שאנל שהייתה פמיניסטית והוציאה את המחוך מהקולקציות שלה ובעצמה לבשה בגדי גברים).

מותגים משני חיים הם אלה שהובילו למהפכה התעשייתית, למהפכת הדפוס וגם כמובן למהפכה הדיגיטלית של היום. פרסום בגוגל עובד, אבל כשיש לך גם ספר מותג להציג (דרך גוגל או בכל אמצעי אחר) זה עובד יותר מקצועי, יותר איכותי, יותר טוב.

ספר מותג הוא כמו גאוות היחידה של החברה. הגאווה הזו היא בעיצוב הלוגו של החברה, בסלוגן, בהיסטוריה שלה ובתרומתה הגדולה וכל זה כתוב שחור על גבי לבן, כמו ספר חוקים של המותג.

ספר מותג בדרך כלל מחייב התנהגות מסוימת ופוליטקלי קורקט, בכל הקשור למותג מצד כל מי שעובד בחברה, כללי התנהגות, לפעמים גם קוד לבוש, הנחיות והוראות המקובלים וידועים לכולם. כל אלה רשומים בספר מותג.

זה מה שצריך לכלול ספר מותג?

  • ספר מותג צריך לכלול ראשית את החזון שלו.
  • אם מדובר בהמצאה מקורית וחלוצה בתחומה, יהיה את הסיפור ההיסטורי של המותג.
  • מהי הבטחת המותג? מה המותג עושה בשביל הלקוחות שלו.
  • שורת הערכים ותכונות המותג. בדרך כלל כאלה המעוררים רגש.
  • המטרות של המותג: לעשות לכם את החיים יפים..
  • מה היתרונות החשובים לנו עבורך הלקוח. למשל: מקצועיות, שירות, אמינות. מה הכי חשוב למותג לבטא מול הצרכנים שלו.
  • מה המקצועיות של המותג.
  • מה החדשנות של המותג?
  • מהי היושרה וההגינות של המותג.
  • מהי האג'נדה החברתית שהוא מעוניין להזדהות אתה.
  • מהי המעורבות של המותג למען הקהילה, ואיך המעורבות הזו משרתת את חזון המותג.
  • אילו מסרים מייצג המותג.
  • עם אילו מסרים המותג לא מעוניין להיות מזוהה?
  • מהו לוגו המותג ומה הוא מייצג?
  • אילו הישגים יש למותג בכל שנות קיומו?
  • אם המותג יצר מהפכה, איזה ולמה ובאיזה תחום?
  • אם המותג הוביל לשינויים משמעותיים בהתנהגויות חיים, יש לפרט זאת.
  • הצגת השפה הגרפית של המותג, החל מעיצוב הלוגו וכלה בניירת ובכרטיס הביקור.
  • הצגת החדשנות של המותג והעתיד.
  • שינוי בבעלות, מיזוגים, דירקטוריון ועוד. כל אלה חייבים להיות מפורטים בספר המותג.

ספר מותג מראה את העסק, במה הוא עוסק, איך הוא עובד ועוד. ספר מותג הוא כמו תחום של בניית אתרים, כאשר הוא נעשה על ידי חברה מקצועית. הוא נראה טוב יותר, הוא מצליח יותר הוא מוכר.. הרבה יותר!

מוזמנים לבקר אותנו בגוגל מפות >>> עיצוב לוגו

מחפש חברה שתעשה לך מיתוג מלא? כנס עכשיו>>> מיתוג עסקי