הלקוחות שלנו אוהבים את התוצרים שאנו מספקים.
מעלה ולהגיע לגבהים שכבר מזמן עברו את קו השמיים הנראים.
עיצוב פליירים בעולם דיגיטלי
בעולם דיגיטלי עיצוב פלייר יכול להיות כל דבר שמפורסם ברשת ומגדירים כמודעה, באנר, פוסט ועוד. עיצוב פלי אין ספק הפך להיות גם הוא דיגיטלי וכמה שיותר יפה, ככה יותר משווק.
אם מישהו אי פעם דאג לגורלם של הפליירים המחולקים בתיבות הדואר לעייפה, יש לומר כי גם היום בעידן הדיגיטלי זה קורה, אבל תחת ההשפעה של העולם הזה.
שכן פליירים או לא פליירים הקצב השתנה, הטקסט, כמות החומר שאפשר להעביר וגם איך לא- כתובת של אתר אינטרנט על כל פלייר למקרה שלא הבנתם שיש מבצע…
למי מתאים עיצוב פלייר
למרות שהתקשורת היום היא בעיקרה דיגיטלית וזה אומר שאם בעבר אינסטלטורים חיפשו עבודה עם מגנטים ופליירים.
היום מי שמחפש אותם ייכנס לרשת וגם ימצא אותם. (נקווה שלא את חבורת הנוכלים מיצאת צדיק).
עדיין יש דברים שבהחלט שווים עיצוב פלייר ושגם יש לו פידבק טוב והכוונה היא להתרחשות מקומית.
אם למשל נפתחים בתי עסק או מסעדות באזור מגורים מסוים, פליירים היו ונשארו האמצעי לבשר על כך, ויש אפילו כאלה ששמחים שמבשרים להם, כי הם כבר מחכים 20 שנה שיפתחו לידם קונדיטוריה.
רוצים אינטרנט קל, בחיים יותר!
פרסום בגוגל מאפשר לכולם לדעת הכל.
העובדה שבלחיצה על מקלדת אפשר למצוא היום הכול, לקנות הכול ואפילו להתחתן, הפכה את הצרכנים של היום לחבורת מפונקים ולכן במקרה שמדברים על עיצוב פלייר, יש בהחלט מקום לפנק אותם גם בתיבות הדואר.
כלומר- אלה שמזמינים טקסי עם אפליקציה ושהולכים אחרי המבצעים ברשת, הם המפונקים שגם ישמחו לדעת שיש מכבסה חדשה ליד הבית, כי גם אם הם הלכו שני רחובות בשביל מכבסה, הם יעדיפו את זאת שהכי קרובה לידם, וכל זה משום שהקלות הבלתי נסבלת של הרשת, עברה גם לחיים.
כך למשל הם ישבו בבית קפה שכונתי, יעשו קניות במכולת השכונתית (ולא דווקא ברשת שיווק גדולה) ויחפשו לעצמם את החיים הקלים גם כשלא מדובר על עולם וירטואלי.
עיצוב פלייר שלוקחים צרכנים ללב
עיצוב פלייר הוא אמצעי שיווק מצוין לבעלי מקצועות קטנים, לחנויות באזור המגורים, לשירותים מסוימים ועוד.
יש לומר כי בעידן הדיגיטלי אין ספק שנפח תיבת הדואר שלנו ירד בשלושת רבעי, כי היום זה פרסום שכאמור מתאים ללקוחות מסוימים ובעיקר באזור מוגדר.
אבל יש מספיק אנשים שלא מחוברים לרשת ושמחכים שישחילו להם פליירים לתיבה כי הם מאוד אוהבים לדעת מה חדש סביבם.
כך למשל אפשר למצוא פליירים של מסעדות או חנות חדשה לצבעים או מנקה מדרגות, גנן ועוד.
כלומר- ככל שאתה יותר אישי, ככה יחפשו אותך דווקא בתיבת הדואר.
בעידן הוירטואלי הזה תתפלאו, יש עדיין אנשים שקשה להם להזמין אנשים דרך הרשת והם מעדיפים לקבל פלייר לתיבת הדואר.
עיצוב פלייר- קצר, מגניב ומסקרן
עיצוב פלייר בעידן התזזיתי הזה צריך להיות עם מסר מאוד חד וקולע, לצד ויז'ואל ברור.
זה צריך להיות חכם, מפתה ומושך, כדי שיתקשרו דווקא אליך וצריכה להיות מאחורי הפליירים אסטרטגיה שיווקית ואפיון לקוח ממש כאילו מדובר באתר.
פליירים מייצגים לקוח כמו כל אמצעי פרסום אחר ובזמן הזה, כשהכול כל כך טכנולוגי ומתקדם, גם הם צריכים להיות מגניבים ומסקרנים כדי שהם יגיעו מתיבת הדואר למקרר ולא חלילה לפח.
כפי שחברת בניית אתרים דואגת לאתר הכי חדש בשביל שהגולש לא יצא בן רגע מהאתר שהוא נכנס.