5 צבעים מומלצים לכפתורי יצירת קשר

לאתר מכירתי וירטואלי יש יתרונות רבים מספור, אותם כמעט כל אחד יכול לצטט בעל פה מתוך ניסיון אישי.  בעולם העסקים הוירטואלי אתר מכירתי הוא לא רק נכס חשוב לחברה אלא גם עוד מחלקה שלמה שמחייבת תפעול שוטף ומחקר נפרד לגמרי מכל מחקר שוק אחר. אתר אינטרנט איכותי הוא אתר שלומד את הלקוחות, את התשתית המשתנה תדירות ואת הדרישות של מנועי החיפוש הגדולים על מנת לשכלל הכל לכדי אתר ממיר ונוח לגלישה. בדיוק מסיבה זו הירידה לפרטים הקטנים כמו עיצוב דפי נחיתה או מיתוג עסקים באינטרנט היא נחלתם המקצועית של בעלי העסקים אשר מכלים את מרבית זמנם במשימות אלו. במאמר זה אנו ננסה לעזור לכם להבין מה הן הדרכים הכי טובות להשפיע על תנועת הלקוחות ולשפר את יחס ההמרה לעמודי האתר השונים, בעזרת בחירה נכונה של צבעים לכפתורי ניווט באתר.

בהנעה לפעולה – כל החלטה היא קריטית

תפקידו של משרד מיתוג מקצועי הוא למפות את האתר שלכם ולהבין איך אפשר לגרום ללקוח לבצע פעולות וירטואליות, כמו לחיצה על כפתור יצירת קשר שמקדמות את משפך המכירות האינטרנטי. ההחלטה החשובה ביותר בתוך עיצוב דפי נחיתה פסיכי בחירת הצבעים על כפתור יצירת קשר או כפתורי ניווט שונים. רק כדי לסבר לכם את האוזן ישנם חמישה צבעים מומלצים, על ידי מומחים בתחום הפסיכולוגיה השיווקית ומומחי שיווק מהשטח, שיכולים להשפיע לחיוב על יחסי ההמרה של עמודים אינטרנטיים והם:

כחול 

זהו צבע שבאופן כמעט אוטומטי מתחבר לעין האנושית לערכים כמו אמון וביטחון, רשמיות ורוגע. לפיכך הבחירה בכחול היא בחירה אלגנטית טכנולוגית מתקדמת חדשנית נקודה אתם בעצם מעבירים מסר מאוד ברור לקהל שלכם "תסמכו עלינו, אתם עושים את ההחלטה הנכונה!" וזה הוא בדיוק המסר שצריך לעבור כאשר אתם רוצים ליצור קשר עם גולשים.

אדום 

הצבע הבולט ביותר בתוך פלטת הצבעים, הוא גם הצבע שמעורר את הקולטנים בעין האנושית בצורה המהירה וחדה ביותר. מחקרים מעולם המדע מוכיחים שהעין האנושית קולטת צבע אדום יותר מהר מכל צבע אחר (זו גם הסיבה שבגללה הרמזורים שלנו מבוססים על צבע אדום). תשומת הלב המהירה לכפתורים באתר שלכם יכולה לזרז את התגובה ואת תנועת הגולש אל עבר עמוד הרכישה הסופי.

צהוב 

הצבע צהוב הוא צבע שמתקשר בצורה מאוד חזקה לאנרגיות חיוביות ולאושר. זהו צבע שמניע לקוחות לרכישה של מותגים ומוצרים יוקרתיים, בעיקר בתחומי הלייף סטייל והספורט.

כתום 

כתום הוא צבע של הצלחה, והוא מאגד בתוכו את היתרונות של הצבע האדום עם האנרגיה החיובית של הצבע הצהוב. כמו כן גם הכתום הוא צבע בולט מאוד לעין ולכן הוא יכול לעשות את אותה עבודה כמו צבע אדום, עם אפקט פחות דרמטי לעמוד אינטרנטי.

סגול 

סגול הוא צבע של יצירתיות חוכמה ובעיקר של מותרות. צבע שמתקשר למותגים בעולם התכשיטים והפנאי ויכול להתאים את עצמו לאתרים שמנסים לתת נופח יוקרתי. 

משלימים את חלקי התמונה העיצובית – בעזרת אנשי מקצוע מנוסים

על הנייר ההגדרות של הצבעים השונים, והרגשות שהם מעוררים בנו הם אידיאליים כמעט לכל בחירה שלכם. אבל אם אתם לא ממש מכירים את עולם העיצוב ובניית האתרים, החלטות על שילובי צבעים יכולות להתדרדר במהירות האפשרית אל עבר עיצוב אתר שפשוט לא קלע למטרה. בדיוק מסיבה זו ראוי לפנות לעזרתם של אנשי משרד מיתוג מקצועי כדי לקבל הכוונה הרחבה על מיתוג עסקים.