5 צבעים מומלצים בכרטיסי ביקור

 

אנחנו מציגים את עצמנו, כמעט בכל מקום ובכל זמן באופן ורבלי או פרונטלי. אנחנו אנשי המכירות הכי טובים של עצמנו למרות שלפעמים אנחנו עושים עבודה לא כל כך טובה, ובדרך כלל זה בא לנו באופן טבעי. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים להשאיר רושם ראשוני על לקוח או ספק, בעזרת אמצעי תקשורת לא מילוליים? כמו למשל השימוש בכרטיסי ביקור? כחלק מתהליך מיתוג עסקים יש צורך לחשוב על הפרטים הקטנים של עיצוב כרטיס ביקור ובפרט על הצבעים שמרכיבים את כרטיס הביקור שלכם. חשוב להבין, לכל עסק (ולפעמים גם לנושאי תפקיד ספציפיים בתוך בית העסק) יכולות להיות דרישות שונות לכרטיס הביקור ולצבעים שלו. עיצוב כרטיסי ביקור היא תורה בפני עצמה, אבל במאמר זה אנחנו ננסה להציג לכם כמה וכמה אפשרויות צבעים מומלצים בכרטיסי ביקור.

שאלת מיליון הדולר – מה אתם רוצים לשדר לצד השני?

ההתאמה של צבעים לעיצוב כרטיסי ביקור, היא משימה חשובה של משרד מיתוג אבל היא מתחילה קודם כל בעסק שלכם. השאלה מה אתם רוצים לשדר למקבל הכרטיס היא זו שקובעת את השימוש בצבעים. חמשת הצבעים המומלצים לשימוש בכרטיס ביקור הם צבעים שוענים על הצרכים הבאים:

יוקרה ורשמיות 

הצבע השחור הוא צבע שבאופן כללי משדר רשמיות ויוקרה. שילוב של גוונים שחורים בתוך כרטיס ביקור הוא עם כך פתרון מעולה למותגים שרוצים להראות דריסת רגל מקצועית או ליצור אינטראקציה סביב מוצרי יוקרה ופנאי.

שירותיות ואמינות 

ברמה הרגשית צבע צהוב הוא צבע שמסמל חמימות, אופטימיות, הנאה ומרץ. ממניעים אלו הצבע הצהוב הוא צבע שמתאים לאנשי מכירות ואנשי שירות שרוצים לקדם את עצמם מול לקוחות. יחד עם זאת מומלץ להשתמש בצבע בצורה עדינה משום שהוא מאוד בולט.

ייחודיות וסטייל אישי 

יצירתיות היא אלמנט חשוב אצל בעלי המקצועות החופשיים כמו מעצבים או גרפיקאים שיכולים לנצל את הצבע הסגול כחלק מהעיצוב הכולל של כרטיס הביקור שלהם נקודה סגול הוא צבע שמסמל חוכמה ותחכום עם יצירתיות רבה כך שהלקוחות שלכם יקבלו את המסר אותו אתם רוצים להעביר ויבינו שמדובר באנשי מקצוע שיכולים ללוות אותם בתהליך מיתוג.

חדשנות ופריצת דרך 

בדיוק כמו כל חברות ההייטק הגדולות שמשתמשות בצבעי הלוגו שלהן בפלטה כחולה, גם אתם שרוצים להפיק כרטיס ביקור לחברה חדשנית יכולים להתלבש על פלטה זו. צבע כחול באמת אחד מהצבעים השימושיים ביותר בעולם המיתוג, במיוחד במדינת היי-טק כמו מדינת ישראל.

אחריות וסמכות 

אפור כמו גם צבע כסף הם צבעים אשר משדרים לקיחת אחריות, פרקטיות ויציבות. כל אלו הן תכונות מאוד חשובות שהם מנהלים בדרגים הגבוהים רוצים להציג ללקוחות חדשים או לקולגות בתחום העיסוק.

שילובי צבעים – החלטה שצריכה להתאים לסיטואציה

העיצוב של כרטיס ביקור הוא העיצוב השני בחשיבותו לעיצוב הלוגו של החברה. אתם רוצים להיות בטוחים שאתם נוגעים בכל הנקודות החשובות ומאפשרים הלימה בין לוגו החברה לעיצוב כרטיס הביקור. שכן, אחידות היא אלמנט מפתח ביצירת מותג עם תפיסה רשמית אחידה בקרב קהל היעד. כל החלטה שתיקחו תלווה אתכם בשנים הקרובות אבל היא לא תהיה סופית. אל תשכחו שהחוק הכי חשוב בעסקים הוא התאמה לצרכים המשתנים נקודה ולכן אם אתם מבינים שהתגובות לכרטיס הביקור אינן עונות על הציפיות שלכם, שווה לכם לחזור לסיבוב נוסף עם צוות מקצועי של משרד מיתוג כדי לחשוב על עיצוב כרטיסי ביקור בצורה עמוקה הרבה יותר.

מאמרים נוספים
שיתוף ברשתות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
חיפוש