3 דרכים להתגבר על אתגרים ולבנות מותגים משמעותיים

בניית מותג יכולה להיות עבודה לא פשוטה כלל. משווקים חכמים ויצירתיים עובדים שעות רבות כדי לחשוב, לתכנן ולבנות אפיון למותג מסוים, לזהות של העסק, בצורה כזו שלא רק תוצג בעבודות גרפיות שונות אלא גם תעורר רגש וזיכרונות. אנו מאמינים כי מותג איכותי הוא מותג המייצר רגשות וזיכרונות וכך הוא נטמע במוחם של האנשים המהווים את קהל היעד של המותג. לצערנו הרב יש לא מעט אתגרים בדרך לבניית מותג נהדר ולכן חשוב להיעזר בטיפים חשובים מניסיונם של אנשי פרסום מובילים שיצרו כבר רשימה ארוכה של מותגים.

#1 – תנו לעצמכם מרווח זמן מספיק גדול

אחת הדרכים להתגבר על אתגרים שיווקיים ויצירת מסרים שיווקיים נכונים המעוררים את הזיכרונות והרגשות אצל הקהל שלכם היא לתת לעצמכם מספיק זמן לעשות את זה. לקדם אירוע שיווקי כלשהו ברגע האחרון לא יאפשר לכם למקסם את מלוא האפקטיביות של הקמפיין. נסו לתכנן כמה שבועות/חודשים מראש את לו"ז ההשקות שלכם ואסטרטגיית השיווק שלכם.

#2 – תשאירו את הראש בעננים אבל את הרגליים על הקרקע

זה בסדר לחשוב בגדול ולבנות מסרים שיווקיים ותכנונים בגדול אבל חשוב מאוד לאזן את זה עם מחשבות ואפשרויות לוגיות יותר. לרעיונות גדולים ומפוצצים תמיד יש מקום בעולם השיווק והפרסום אבל לא תמיד יש את היכולת והמשאבים לגרום להם לקרות. עם חשיבה יצירתית והעלאת רעיונות ביחד עם צוות השיווק שלכם תוכלו בהחלט לחשוב לרוחב ולהגיע לרעיונות הטובים שגם ניתן ליישם בפועל עם המשאבים הקיימים.

#3 – אל תעשו מה שמותגים אחרים עושים

אחת הדרכים להבליט את המותג שלכם על פני המתחרים הוא פשוט להיות יצירתיים וייחודיים. כלומר לחשוב על רעיונות חדשים ולא למחזר רעיונות קיימים בגרסה דומה ממה שהמותגים המתחרים שלכם עושים. אולי זה ייקח לכם יותר זמן לעשות את זה אבל זה בהחלט יהיה שווה את זה. אספו את הצוות שלכם ותעשו בריין סטורם שבו כל אחד ירשום את כל הרעיונות שעולים לו לראש. חלק מהם יהיו גרועים אבל אף אחד מהם לא יהיה חסר ערך לחלוטין. לעתים רבות גם רעיונות גרועים מובילים לרעיונות טובים.