האם יש בהם טעם עדיין בעולם הדיגיטלי?

עיצוב פליירים

האם עדיין ניתן לשווק עם עיצוב פליירים?

עיצוב פליירים: בעידן התחרותי בו אנחנו חיים, כל אחד רוצה להתלבט בהתמודדות על הלקוח הבא.

דרך אפקטיבית להותיר חותם, במיוחד במהלך כנסים ומפגשים מקצועיים, היא באמצעות כרטיס ביקור, הנושא את הלוגו של העסק וכולל את פרטי ההתקשרות עם בעל המקצוע.

כמו בסיטואציות רבות בחיים, יש הזדמנות אחת לרושם ראשוני והמוטו הזה תקף גם לכרטיסי ביקור.

כזה  שיעביר את המהות של העסק בצורה מדויקת ובו זמנית, יהיה ייחודי ויבלוט מתוך ערמת הכרטיסים, יעורר את הרושם הרצוי אף יוביל לפנייה ואולי לסגירת עסקה. תשאלו כל חברות ייעוץ ארגוני שבונות אסטרטגיה ללקוח. כרטיס ביקור זה חלק חשוב ומהותי.

כל בעל מקצוע זקוק לכרטיס ביקור אשר ייצג אותו כראוי בעיני לקוחות ולקוחות פוטנציאליים.
בניגוד לסברה הרווחת, הדפסת כרטיס ביקור אינה עוד מטלה בדרך למיתוג העסק, היא שלב חשוב למיתוג.
לכן, יש להשקיע חשיבה רבה באפיון, בעיצוב ובהפקת כרטיס מנצח מבחינת הסגנון העיצובי ועד הנייר עליו יודפס הכרטיס.

לפניכם כמה שיקולים חשובים בעיצוב כרטיס ביקור ייצוגי ומרשים.

חיבור קונספטואלי

חשוב שיישמר קשר הדוק בין אופי העסק ובין נראות הכרטיס כגון עיצוב לוגו מתאים. למשל, אם מדובר במעצבת אופנה המתמחה בבגדים, ניתן יהיה לעצב כרטיס עם אלמנטים השואבים השראה מעולם האופנה (קולבים, מכונת תפירה, בגדים) ואם העסק הוא סטודיו לתוכן שיווקי, אפשר לייצר כרטיס שופע אלמנטים כמו אותיות, מכונת כתיבה, כרטיס דמוי מחשב נייד וכמובן.

זכרו את קהל היעד

בבואכם לבחור עיצוב לכרטיס, חשבו מי בעצם יקבל את הכרטיס ואיזה מסר ברצונכם להעביר לו באמצעות הכרטיס.

כך למשל, כרטיס בניחוח יוקרתי לעסקים שפונים לקהל אקסקלוסיבי וכרטיס צבעוני וססגוני לקהל צעיר ודינאמי.

אם אתם פונים לחברה לאיכות הסביבה, השתמשו בנייר ממוחזר וכדומה.

זכרו שגוונים עזים אולי יבליטו את הכרטיס שלכם אך אם הם לא נכונים לקהל שלכם, הם עשויים להחטיא את המטרה ואתם עשויים לפספס פניות ולקוחות.

קו מיתוגי אחיד באדפטציה מקצועית

כרטיסי ביקור מגיעים לאחר שלב המיתוג והאסטרטגיה השיווקית של העסק ולכן, חשוב שהם ישקפו את ערכי המותג והעסק.

כלומר, יכללו בווריאציה מעניינת את הלוגו ויעוצבו בצבעוניות המזוהה עם המותג כך שהם יתאימו לניירת העסקית ולפרסומים שונים של העסק – אתר אינטרנט, ניוזלטרים, מודעות פרסום וכדומה.

עם זאת, וודאו שערכי המותג מותגים בדרך הנכונה לפורמט של הכרטיס וכוללים את הפרטים הרלוונטיים ביותר.

שמרו על טקסט קריא

לא ניתן להעמיס במלל על גבי כרטיס ביקור ויש לשמור על ניקיון עיצובי, פרטי התקשרות וסלוגן, זאת על מנת שתישמר ההנעה
לפעולה שלמטרתה נוצר הכרטיס מלכתחילה – לייצר פניות לעסק.

וודאו שהטקסט קריא והפונט נעים והמלל אכן נראה טוב על הרקע שנבחר. רצוי שצבע הפונט יהיה מודגש ובגודל 8 לפחות, כדי שניתן יהיה לקרוא את הכרטיס גם מרחוק.

קמצו במילים אבל מצד שני, אל תשכחו לכלול מידע קריטי כמו טלפון, כתובת מייל, כתובת העסק, תפקיד בחברה וכדומה. אם יש הרבה אינפורמציה יחסית, ניתן לבחור הדפסה דו צדדית ולפזר את המידע בין שני הצדדים.

מרקם ייחודי

לנייר ממנו עשוי הכרטיס השפעה רבה על התוצר הסופי:
ניתן להדפיס על ניירות עבים וקשיחים עמידים במיוחד וכן לבחור בין גימורים מיוחדים שמוסיפים טקסטורה מעניינת.

למשל-

  • גימור מטאלי מבריק או תוספת בד שמעניקה רכות
  • חירורים
  • פלסטיק שקוף וכדומה

עם זאת, קחו בחשבון שנייר ייחודי ומרקם יוצא דופן מייקרים משמעותית את עלויות ההדפסה.

עיצוב כרטיס ביקור הוא תהליך יצירתי המבוסס על אסטרטגיה שנקבעה מראש.

השקיעו בכרטיס ביקור ותוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם.