עיצוב דף נחיתה שיביא לכם תוצאות

איך עיצוב דף נחיתה יביא לעסק שלך תוצאות ? 

דף נחיתה הוא דף מעוצב, שבדרך כלל מתקשר לקמפיין בגוגל אדווארדס. כאשר אתר רוצה לצאת בקמפיין שיביא לקוחות לאתר, האפשרות הכי קצרה, זמינה ומידית היא עיצוב של דף נחיתה.

הוא יכול להיות בתוך דפי האתר, והוא יכול להיות רק דף נחיתה למי שאין אתר.

יש הרבה בעלי מקצועות שלא רוצים לבנות אתר. אבל הם רוצים להביא לקוחות. הם יכולים להיות אנשים שעובדים באופן עונתי ולכן הם ירצו לקוחות בזמן מסוים. הם יכולים להיות אנשים שיש להם עבודה והם לא זקוקים לאתר, אבל מדי פעם הם רוצים להודיע על משהו חדש, אזור עבודה חדש, מוצר חדש שלהם, שירות ועוד.

אנשים אלה לא יבנו אתר, והם גם לא יעשו לו קידום. הם מסתדרים גם בלי הרשת בכל מה שנוגע לעבודה ביום, יום, אבל הם ירצו להשתמש ברשת מדי פעם וזה בסדר גמור.

הם יפנו למעצב גרפי ויבקשו להכין עבורם דף נחיתה. עיצוב דף נחיתה שיביא לכם תוצאות זה לא דבר של מה בכך.

 

המטרה של דף נחיתה?

המטרה של כל דף נחיתה הוא להביא טראפיק לאתר. דף נחיתה צריך להציע משהו בטווח של זמן מסוים, לעניין את הגולשים במשהו חדש. המטרה היא לצוד את תשומת לבם ולגרום להם להשאיר פרטים בדף הנחיתה. ככה הדברים עובדים היום.

משום כך – כתיבת דף נחיתה חייבת להיות כתיבה שיווקית אשר מזמינה את הגולשים להקליק על הדף. זה מתחיל בכותרת, וזה מסתיים בתוכן של הדף וכמה שיותר קצר יותר טוב.

מצד שני, זה צריך להיות מספיק רהוט כדי שבדף נחיתה אחד תגידו בדיוק את מה שאתם רוצים לומר, ופה נכנס לעניין הקופירייטר שתיקחו, וזה בהחלט מוטל על הכתפיים שלו ועל כתפי המעצב הגרפי, לעצב את דף הנחיתה הכי שיווקי שאפשר. 

כל מה שתרצו למכור או לשווק או לחשוף בדף, צריך להיות כתוב בכישרון רב. לגולש הממוצע אין יותר מדי זמן כדי לשמוע סיפורים. אתם צריכים הכי בקצר להגיד מה אתם מוכרים? מה יש לכם להציע איפה אתם ולפעמים גם כמה זה עולה, אם מדובר למשל במחיר ממש כדאי שובר שוק. 

 

דף נחיתה מנצח-שילוב של קופירייטר ומעצב גרפי

הדבר שכל קופירייטר מקצועי יודע הוא שבשביל למכור צריך לא למכור. זאת אומרת החשיבה הכללית של הלקוחות היא שמנסים לדחוף להם כל הזמן מוצרים. אז אסור לתת להם הרגשה שמוכרים להם, אבל צריך למכור להם, שהרי משום כך הם מקימים דף נחיתה. 

צריך להשתמש בכותרת מאוד מושכת כמו למשל "אל תקראו אם אתם אנטי", ואחר כך להגיד בכמה שורות שנפתח מגזין חדש לשירה עברית ואם הם חובבי שירה, אז מזמינים אותם להיות מנויים על המגזין הזה. הכי טוב זה לצטט שמות של משוררים וגם אפילו כמה שורות משיר מוצלח במיוחד. אם מדובר בחובבי שירה, הם ירצו לקבל את המגזין הזה, אם מדובר באנשים ששירה לא מעניינת אותם הם לא יקראו בכלל את גף הנחיתה והם בטח לא ישאירו פרטים.

החוכמה הכי גדולה של דף נחיתה, היא לא לתת ללקוח בשום פנים ואופן הרגשה שאתם מוכרים לו. לא להשתמש במילים, אם לא תקנה תפסיד, וזה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לך. אנשים לא קונים משפטים כאלה. מוטב לכבד את האינטגלנציה שלו, ולהציע לו במרומז לנסות, להשאיר פרטים, לתת לו הרגשה שהוא בוחר להשאיר לכם פרטים ואתם בשום פנים ואופן לא מכריחים אותו לנהוג כך. 

לחזרה לעמוד הבית