אז איך מייחדים את הבאנר וגורמים לגולש להקליק עליו? אנו בסטודיו myBrand, פועלים בתהליך המורכב משלבים של בניית אסטרטגיה, הבנה מלאה של הצורך שלשמו נבנה הבאנר הפרסומי, והיכן הוא אמור להופיע. מה המסרים? מה הצורך? האם באמת לבנות מאגר מידע של לקוחות? להגביר את התדמית? ליצור עניין וכדומה. אחת הדרכים שלנו היא להוסיף אמצעי גירוי "טיזר", מסקרן, משעשע, מרגש וכיוצ"ב, כדי למשוך את תשומת לב הגולש, ולהניע אותו לפעולה. פנו עוד היום וקבלו הצעה אטרקטיבית במיוחד !