מיתוג עסקי בתקופת הפוסט קורונה

תקופת הקורונה גרמה לאי ודאות ואתגרים רבים לעסקים רבים בישראל ובעולם. עשרות אלפי עסקים בישראל נסגרו בעקבות הסגרים השונים ותופעות הלוואי של ההתנהלות במדינה במהלך הקורונה וגם עסקים שהצליחו יחסית נאלצו לסגור תוך זמן קצר. מיתוג עסקי בתקופת הקורונה הוא משהו שהלך וצבר תאוצה כיוון שעסקים, כדי לשרוד, נאלצו למתג את עצמם מחדש ולקדם את העסק בתחומים נוספים. לדוגמה: מסעדות שנאלצו להוסיף שירות משלוחים, עסקים רבים שהעבירו את הפעילות לאינטרנט (חנויות בתחומים שונים, יועצים, מרצים, מאמנים אישיים ועסקיים  ואפילו אימוני כושר נעשו בבית דרך הזום).

התקופה שלאחר הקורונה:

אז נכון לתחילת שנת 2022 שבה נכתב פוסט זה הקורונה עדיין לא חלפה מן העולם לצערנו וזנים חדשים של הנגיף מתגלים שוב ושוב, פוגעים בחיי אדם, סגרים נוספים מרחפים מעל ראשנו כל הזמן וכמובן גם עסקים רבים שנפגעים מהנושא. אם נוכל לדמיין כיצד תראה התקופה שלאחר הקורונה זה עשוי להזכיר במידה ומסוימת סוג של סיפור תיבת נוח רק במקום שאנשים מעטים יישארו, רק עסקים מסוימים יישארו בכל תחום. אותם עסקים שידאגו למתג את עצמם מחדש, להתאים את עצמם לרוח התקופה, לשינויים שבוצעו בשנים הללו שהקורונה הפכה להיות חלק מחיינו ולשינויים שעסקים מתחרים ביצעו ולאופן שבו הלקוחות שלכם החלו להתרגל לצרוך את השירות שאתם והמתחרים שלכם מספקים.

מיתוג עסקי לאחר שהקורונה תחלוף מן העולם:

לאחר שנתיים+ שהקורונה קיימת ומשפיעה על העולם בדרך זו או אחרת ניתן להעריך כבר עסקים בתחום מסוים ואת השינויים באותם תחומים ולכן גם להתחיל להכין תוכנית אסטרטגית לצורך מיתוג עסקי חדש לעסק שלכם בתקופה שלאחר הקורונה ואולי אפילו כבר להתחיל לעבוד אתו מעכשיו ולהרגיל את הלקוחות שלכם למסרים השיווקיים החדשים. מומלץ לדבר אל הקהל במסרים של ביטחון, אמינות, מהירות, נוחות ומוצרים משתלמים (לאו דווקא זולים, אלא להשתמש במונח משתלם). מיתוג מחדש הוא משהו שעשוי לכלול שינויים בלוגו החברה, בבאנרים פרסומיים, בעיצובים שונים של החברה באתר החברה, בפרופילים ברשתות החברתיות, במוצרי דפוס שונים ואפילו במוצרים והשירותים של החברה. כמו כן יהיו שינויים בטקסטים ובמסרים השיווקיים ולכן חשוב מאוד לעבוד עם חברת פרסום מנוסה ומקצועית שתסייע לכם בתהליך. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לקבוע פגישה ללא התחייבות.