מאפיינים של לוגו מודרני בשנת 2022

הלוגו הוא הפנים של העסק, בין אם מדובר במרחב הדיגיטלי או הפיזי, באתר האינטרנט שלכם, בדף הפייסבוק, בכרטיס הביקור, במעטפה המשרדית שלכם או בחותמת שלכם במייל. הלוגו מייצג את העסק שלכם ולא סתם המותגים הגדולים משקיעים עשרות או מאות אלפים בעיצוב הלוגו שלהם. עבור עסקים קטנים ובינוניים אין כמובן צורך להשקיע סכומי עתק עבור הלוגו אולם בהחלט כדאי להשקיע מעט יותר מחשבה והתאמה לטרנדים המתאימים לרוח התקופה. בין אם אתם עושים מיתוג מחדש לעסק ובין אם אתם רוצים לעצב לוגו לעסק החדש שלכם הינה כמה מאפיינים או טרנדים המתאימים ללוגו מודרני בשנת 2022.

מה מאפיין לוגו מודרני בשנת 2022?

מינימליזם, יצירתיות, מרדנות ושמרנות אלו המאפיינים העיקריים של לוגו מודרני בשנת 2022. להלן כמה טרנדים שיכולים לאפיין לוגואים בתקופה זו:

שנות ה-90 חוזרות – עשור האחרון של שנות ה2000 היה מאופיין בעיקר בצבעים גנריים וסטייל צבעוני המשקף את תרבות הפופ והפאנק שאפיינו את התקופה. היום שנות ה90 חוזרות אלינו בגדול לא רק באופנה ובביגוד אלא גם בעיצוב הגרפי ולוגואים רבים מעוצבים בסגנון שאפיין את שנות ה90 עם התאמות לרוח התקופה כמובן.

שטח שלילי – שטח זה הינו השטח הריק שבין ומסביב לאותיות. מדובר למעשה בטרנד שהוא לא חדש במיוחד אבל בהחלט לא נראה שהוא איבד מהרלוונטיות שלו. ניתן להשתמש בשטח הריק כדי לייצר אלמנטים וויזואליים שונים כמו אייקונים, סימנים, אותיות חבויות ועוד.

צבעים רועשים/חיים – כיום מרבית הלוגואים שמעוצבים מעוצבים עם צבעים חזקים, חיים ורועשים. לא בהכרח צבע מסוים אלא שפשוט לא מדובר בלוגואים אפרוריים. הם אומנם יכולים להיראות טוב בשחור לבן אך ללא ספק שצבעם המקורי שייצג את החברה יהיה בצבע חי, אנרגטי וכזה שמוסיף חיות ואופטימיות לצופים בו.

מינימליזם – אי אפשר לדבר על עיצוב לוגו בשנת 2022 מבלי לדבר על מינימליזם. המינימליזם בעיצוב הגרפי חיוני לא רק בלוגו אלא גם באתר האינטרנט של החברה ואלמנטים שונים אולם בלוגו זה יכול להתבטא בצורה הטובה ביותר כאשר לא צריך להשקיע באלמנטים מסובכים, צבעים רבים או מסרים מסובכים ללקוחות. לעתים שמירה על הפשטות היא גם התחכום האולטימטיבי.