בעולם הדיגיטלי מחפשים את הלוגו שלך!

עד שלא היה עולם דיגיטלי עולם העסקים התחלק לעסקים קטנים, גדולים ובינוניים. העסקים הגדולים הם אלה שהצטיידו בלוגו מעולה,יצאו עם קמפיינים ושלטי חוצות,  הופיעו בפרסומים של דאבל ספרד בעיתון הכי נפוץ במדינה וגלגלו מיליונים על מיתוג, פרסום ותדמית.

היום אומרים בחברת מיי ברנד כל עסק גם הכי קטן חייב לוגו כי בעולם הדיגיטלי כולם שווים. ככה זה שיווק בגוגל, לא מדובר פה על שלטי חוצות, מדובר על אתר טוב, לוגו וקמפיין שכל עסק אפילו קטן חייב לעשות כדי להיראות, לבלוט ולהיות נוכח.

הפסיכולוגיה של הגולשים ללוגו שלך!

הגולשים באינטרנט יש לציין, לא מחפשים היום דווקא את החברות הגדולות, הם מחפשים את המותג. מותג זה לוגו ולוגו זה מותג. אתה יכול להיות העסק הכי קטן ובכל זאת להיות מצויד בלוגו טוב שיופיע באתר שלך, בקמפיין שאתה יוצא. לוגו מציב אותך יחד עם החברות הגדולות וברשת אין אבחנה בין גדול וקטן. אם הלוגו שלך מעולה והוא עומד מאחורי מוצר מעולה יקנו אותך ולא חשוב אם אתה ניקולטי, כי כולם רוצים את ניקולטי אבל בניקולטי עובדים קשה בשביל להצדיק את הלוגו שלהם וזה בדיוק מה שכל עסק גדול או קטן צריך לעשות היום.

תצדיק את הלוגו שלך!

אם מסכמים בצורה פשוטה את מהות הלוגו, הרי שמדובר ביצירה גרפית קטנה, סמל או סמליל או כיתוב שבאים לבטא את מהות העסק הערכים והפעילות שלו. אנשים אוהבים לוגואים ואנשים נמשכים ללוגואים ואנשים קונים בגלל לוגואים ובגלל זה יש להם חלק חשוב בכל תהליך מיתוג של חברה.

אצלנו במיי ברנד אומרים, כי בעבר בעולם העסקים במציאות, אנשים נחשפו בעיקר ללוגואים של החברות הגדולות משום שהם גם התנוססו על כל מודעה ושלט חוצות. היום ברשת מצבם של העסקים הקטנים מעולה, לאף אחד לא איכפת אם אתה קונצרן או חברה של איש אחד, אם יש לך מוצר טוב ביד ויש לך לוגו שיודע לייצג אותך, הגולשים יקנו אותך, יצרכו אותך ואתה תקבל את אותו יחס שמקבלת חברה ענקית. הרשת יצרה שוויון "וירטואלי" יש לומר בין כל העסקים, וההבדלים לא ניכרים בה, ואם הם מתקיימים הם מחוץ לרשת.

לוגו מחזק את המוניטין שלך!

השקעה בלוגו, היא השקעה לטווח ארוך. זה גורם ללקוחות שלך לדעת מה הלוגו שלך ולמצוא אותך ברשת (או במציאות), להיות נאמנים למוצר או לשירות שלך ואם אתה עובר תהליך של מיתוג כמו שעושה חברת הפרסום והמיתוג מיי ברנד ללקוחות, אתה בהחלט יכול למתוח את המותג שלך לנישות חדשות שיגדילו את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים שלך ובהתאם תראה את זה גם בהכנסות. אבל אתה חייב שיהיה לך לוגו, אין שום חברה מצליחה בעולם שאין לה לוגו, ואם אתה שואף לשם, תשאף קודם כל ללוגו באמצעות עיצוב לוגו המותאם בדיוק לך!

אתה מוזמן ליצור אתנו קשר ולבדוק מהו הלוגו שהכי מתאים לעסק שלך. אנחנו גם נסביר לך, על הדרך את כל אפשרויות המיתוג העומדות בפניך, אתה תגלה עולם שיהפוך עולם בשבילך ויעזור בכל שלב בתהליך פרסום בגוגל או פלטפורמה אחרת לפי רצונך.