בניית מותג עסקי בשנת 2022

בניית מותג עסקי הוא לא הליך פשוט אולם אם נעשה על ידי אנשי מקצוע מנוסה ובאמצעות הכלים המיוחדים שמספק לנו האינטרנט כיום זוהי בהחלט משימה אפשרית ואפילו הרבה יותר מאשר בעבר. אם בעבר המותגים היו שולטים בכל האספקט השיווקי ובכל תחום, היו נחשבים לעסקים גדולים עתירי ממון שהיו בשולטים בפרסומות בטלוויזיה, בעיתונות ובשלטי החוצות הרי שכיום באמצעות האינטרנט כמעט כל אחד יכול להפוך למותג ואפילו מהר יותר מאשר בעבר וכמובן גם בתקציבים צנועים יותר.

בניית אסטרטגיה למיתוג העסק:

כיום בשנת 2022 האינטרנט נחשב למתקדם אולם בעוד 5 ו-10 שנים סביר להניח שתהיה התקדמות נוספת ולכן כאשר אנו בונים אסטרטגיה ללקוחות שלנו למיתוג העסק אנו לוקחים בחשבון את האפשרויות השונות המדוברות על ההתפתחות של האינטרנט כזירת התקשורת המובילה בעולם כיום, לצד טרנדים, שינויים ומגמות בעלות קנה מידה עולמי באינטרנט ומחוצה לו. בניית אסטרטגיה למיתוג העסק כוללת מחקר ואפיון של המתחרים, קהל היעד, המוצרים והשירותים המסופקים באותו תחום וכמובן אפיון העסק שאנו רוצים למתג עם הערכים שלו, היתרונות שלו, הבידול שלו לעומת המתחרים ועוד. אלו עוזרים לנו לבנות את המסרים השיווקיים הנדרשים ביחד עם עיצובים גרפיים ותשתיות שיווק.

היתרונות של בניית מותג עסקי באינטרנט בשנת 2022:

  • האינטרנט מציע לנו מגוון רחב של ערוצים ואפשרויות לשיווק ופרסום העסק, לצורך מיתוג עסקי וחשיפה גדולה ללקוחות או מיקוד של הפרסום לקהל היעד הרלוונטי אלינו ביותר. עם אינספור אפשרויות פרסום כל שנותר לנו הוא לבחור איפה לפרסם, כמה ואיך וזה כבר מתקשר לאסטרטגיית הפרסום שלכם.
  • גוגל מאוד אוהבים אתרים ממותגים – אתרים אלה לרוב מושקעים מבחינת עיצוב, חוויית משתמש, התאמה רספונסיבית למובייל ובכלל נוחים מאוד לגולשים. בנוסף הם נחשבים לאתרים סמכותיים בתחום שלהם בדרך כלל וגם אמינים יותר. מה שגורם לגוגל לדרג את האתרים הללו גבוה יותר במנוע החיפוש שלהם.
  • תקציב פרסום – אין צורך להשקיע עשרות או מאות אלפי שקלים בפרסומת של כמה שניות בטלוויזיה. כיום אפשר להתחיל גם מתקציבים נמוכים יחסית של כמה אלפי שקלים בחודש להרים קמפיין פרסום ומיתוג ברמה גבוהה במיוחד.