הליך מיתוג לעסקים כולל בתוכו גם בניית תשתיות לעסק. אחת התשתיות הנפוצות ביותר היא בניית אתר מקצועי לעסק. אתר האינטרנט של החברה יאפשר לכם להציג מידע אודות החברה, מי עומד מאחוריה, הפעילות שלה ועוד. למעשה, מדובר יהיה בתשתית הטובה ביותר שלכם לשלוח אליה את הקהל שלכם מהקמפיינים השונים, בין אם מדובר על קידום אורגני, ממומן או כל קמפיין דיגיטלי אחר.
החשיבות של עיצוב האתר שלכם בצבעי המותג
הצבעים באתר שלכם משפיעים על הלך הרוח של הגולש באתר: על איך שהוא מרגיש, על חוויית הגלישה והשימוש שלו באתר ועוד. בנוסף להרגשה שאתם רוצים להעניק לגולש שלכם חשוב יהיה להתאים את צבעי האתר לצבעי המותג שלכם. צבעי המותג שלכם יהיו הצבעים שבחרתם ללוגו שלכם ובכלל כצבעים שמובילים את המותג שלכם. אלה יובילו גם את העיצוב של האתר שלכם, עיצוב של מודעות פרסום שונות, בקטלוג שלכם, בשילוט וברולאפ במשרד שלכם ועוד.
איך לסגנן את האתר לצבעי המותג שלכם?
- ראשית נרצה לעדכן את לוגו האתר במקום בולט בראש האתר. צבעי הלוגו ישפיעו על צבעי התפריט ויתר הצבעים באתר.
- צבע התפריט יהיה צבע הבולט על צבע הרקע של התפריט ועשוי להיות בקונטרסט גם עם צבעי הלוגו. לדוגמה: אם הלוגו שלכם הוא בשחור וכחול (או בכחול לצורך העניין), והרקע של האתר/אזור התפריט הוא לבן – תוכלו לעצב את הכיתוב בתפריט בשחור ובמעבר עכבר בצבע כחול הזהה לזה שבלוגו.
- לאורך האתר כדאי יהיה לעשות שימוש במבנה נקי ואסתטי, עם מרווחים מסודרים בין הצדדים ובין האלמנטים מלמעלה ומלמטה, כאשר השנים הריקים ישמשו לרוב בצבעי הרקע באתר ואולי בשילוב אלמנטים עיצוביים מרחפים.
- ברחבי האתר ככל הנראה תוסיפו תמונות, באנרים ואלמנטים שונים. מומלץ שאלה יהיו בצבעי המותג שלכם או לפחות בצבעי משנה של המותג.
מיתוג עסקי הקשור לאתר שלכם מצריך עיצוב גרפי מקצועי, עם מעצב המבין בעיצוב אתרים ובעל ניסיון בנושא. חשוב יהיה לייצר אתרים ברמה הגבוהה ביותר מה שיצביע על ההשקעה שלכם במותג שלכם ויציג מקצועיות בשטח. צבעי האתר צריכים להתאים לצבעי המותג שלכם.