איך לנסח כותרת מייל לניוזלטר?

יצירת תקשורת עם קהל, על כל גווניה השונים היא אולי המשימה המאתגרת ביותר שנתקלים בה בעלי העסקים. בעולם של שיווק אגרסיבי, כאשר כולנו מוקפים כל הזמן בניסיונות, הצעות ופיתויים "עייפות החומר" אצל הלקוחות היא מושג מאוד חשוב בהבנת התגובה שלהם לתכנים שיווקיים. כחלק מתהליך מיתוג עסקים, יש בחירה מאוד ברורה להשתמש בכתובת המייל של הלקוחות על מנת ליצור איתם תקשורת בעזרת ניוזלטרים מפוצצים. אבל אם חשוב לכם להתאים את הניוזלטר לרוח הארגונית וליצור ערוץ תקשורת פעיל ומועיל עם הלקוחות, אתם קודם כל צריכים לגרום להם לקרוא את המיילים שלכם. ולשם כך חשוב לפגוע עם כותרות מדויקות, מושכות ומעניינות בכל פעם שאתם מנסים ליצור קשר עם הלקוחות את הניוזלטר. אחוז פתיחת המיילים של הלקוחות הוא הגורם שיקבע את מידת ההצלחה של אסטרטגיית שיווק זו.

ארבעת כללי המפתח לכותרת ניוזלטר מעולה

אם אתם רוצים להצליח להניע את הלקוחות שלכם לפעולה, בעזרת עיצוב ניוזלטר מושקע ההשקעה בכותרת היא המשימה המרכזית שלכם. גם אם אתם רוצים לפנות לעזרתו של משרד מיתוג מצליח, מומלץ לדעת באופן שטחי אפילו מה הן הדרכים לנסח כותרת מייל לניוזלטר. ישנם חמישה כללי מפתח שחשוב להכיר כדי לכתוב כותרת מייל מנצחת לניוזלטר:

הפתיעו את הגולשים 

פנו אל הגולשים במשפט שישאיר אותם המומים. קופירייטינג איכותי, או אפילו שימוש במיקרו קופי יכולים ביחד ליצור תחושה של הפתעה לקורא. ובדיוק כמו כל אדם אחר גם הקוראים של הניוזלטר שלכם, לא יכולים לעמוד בפיתוי של הפתעות מעניינות במייל.

השאירו מקום לספק 

אל תחשפו את כל הקלפים שלכם בפעם אחת נקודה אפילו עם כתבתם כותרת מעולה למייל של הניוזלטר תמיד השאירו מקום לספק. הספק הוא בעצם המניע של הגולשים להיכנס לתוך המייל עצמו ולקרוא את התוכן שלכם לעומק. אם למשל אתם מבטיחים להם הפתעה מעניינת המשיכו בקו הספק ומקמו את ההפתעה בתחתית הניוזלטר כך שהגולשים יאלצו לחפש אותו ולקרוא את התוכן באותו זמן.

גשו לפואנטה 

ההפתעה והספק הן חשובות, אבל יחד איתן אתם גם רוצים לתת לקוראים שלכם ערך ממשי כבר בכותרת של המייל. כחלק מעבודת הקופירייטינג ראוי להסביר לגולשים מה הם צפויים לפגוש בתוך הניוזלטר שלכם. נכון יש כאן סיכון מסוים לנטישת לקוחות שלא מתעניינים בתחום של הניוזלטר הספציפי הזה, אבל אם אתם פונים בצורה מאוד ברורה ללקוחות, הסיכוי שמשפחה מכירות שיצרתם יגמר בהמרות למכירות, יהיה גדול הרבה יותר. 

אימוג'י 

העין של הלקוחות שלכם תתפוס אימוג'י הרבה יותר מהר מאשר כל אלמנט אחר בכותרת, וזהו בדיוק המניע לבחירה זו. כמובן שאתם לא רוצים להפציץ את הכותרת וחשוב לשמור על מידה מסוימת של איזון אל מול הטקסט, אבל זה זהו בהחלט כלי חזק מאוד.

אל תפחדו לעוף עם הדמיון

ההצלחה המסחרית של קופירייטינג איכותי, היא הצלחה שנמדדת במרחק הזמן. גם אם אתם לא ממש בטוחים שעשיתם את העבודה הנכונה ואתם לא מומחי מיתוג עסקים, הניוזלטר שלכם יכול להיות הצלחה מסחררת. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להקשיב לקהל הלקוחות שלכם ולא לפחד להתנסות. כותרת לא מוצלחת לניוזלטר היא לא כותרת נכשלת אל הכותרת שצריכה לעבור התאמה מחדש לקהל היעד. כעת המשימה העיקרית שלכם היא ללמוד את השפה שמדברים הגולשים שלכם ולשכלל אותה לכדי שלמות בכל ניוזלטר מחדש, כך שההוראות יהיו איכותיות הרבה יותר מבעבר עם על מייל שיוצא.

 

למידע נוסף היכנס עכשיו לאתר חדשות 10.

מאמרים נוספים
שיתוף ברשתות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
חיפוש