עיצוב פולדר | MyBrand


פולדר הוא כמו כרטיס הביקור שלכם, אנו מעצבים אותו בהתאם, בצורה מושכת את העין, מעוררת תגובה, ורצון לפתוח אותם ולעיין במה שבפנים. עיצובי הפולדרים שלנו הם נקיים, מתוחכמים, וללא טרנדים תקופתיים. בדרך זו הם ישמשו אתכם לאורך זמן, ורק התכולה בפנים תתנה בהתאם לרוח הזמנים, למוצרי החדשים, וכל מידע שתרצו להוסיף על החברה.





שיחת ייעוץ חינם עם יועץ מיתוג

עיצוב פולדר עם אופציה להדפסה במחירים אטרקטיבים במיוחד

עיצוב ייחודי ומניע לפעולה המתאים במדויק לדרישות העסק שלך

אחריות- ליווי וייעוץ מקצועי לאורך כל הדרך


לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים, או חייגו עכשיו ל: 03-6411611

Please leave this field empty.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות חייגו עכשיו

תחומים נוספים שעשויים לעניין אותך


תחומים נוספים שעשויים לעניין אותך



עיצוב פולדר וחנות מקוונת


בעצם אם מסתכלים על תפקידם של הפולדרים הרי שבניית חנות מקוונת מתבססת על אותו קונספט של תצוגת מוצרים, עם מחירים והזמנה און ליין.

אבל גם בעידן הזה רק 20% מכל האתרים העסקיים הן חנויות מקוונות, וזה גורם למחשבה שאולי הישראלים הפכו להיות צרכני רשת נמרצים אבל בעלי העסקים עדיין לא הפנימו את היכולת השיווקית של הרשת.

הם עדיין מסתובבים עם פולדרים, הולכים על עיצוב פולדר בהתאם לקונספט המוצרים שלהם ומשווקים את עצמם מדלת לדלת מה שנקרא. יש עסקים שזה טוב להם, אבל יש כאלה שמזמן כבר היו צריכים לבנות חנות מקוונת לעסק שלהם. זה לא סותר שיעצבו גם פולדר, זה רק פשוט מביא אותם להזדמנויות עסקיות חדשות.

עיצוב פולדר מנצח!  

כאמור יש עדיין המון תחומים שהעוסקים בהם מצוידים בפולדר, בעיקר יש לומר לצרכים סיטונאיים. המסחר הישיר של פולדר בין לקוח למוצר דילג עכשיו על השלב הקמעונאי (כי המון אנשים קונים ברשת) אבל עדיין יש קניינים, ואנשי רכש של כל מיני חברות ואלה בדיוק האנשים שצריכים לפגוש סוכן עם פולדר בעיצוב מספיק משכנע, ברור ורהוט כדי להפוך ללקוח שלו.

עיצוב פולדר טוב יהיה ברמת המיתוג שהחברה רוצה לייחס לעצמה. אפשר לעשות עיצוב פולדר יוקרתי ואפשר גם לעשות עיצוב פולדר שמשדר פשטות ועוד כמה מוטיבים שקשורים למוצרים כמו: טבעי, בריא וכו', וזה כמובן לא חייבת ללכת עם חברה.

עיצוב פולדר בשיווק ישיר

יש היום המון חנויות שפונות למשרד הפרסום שלהם כדי להזמין עיצוב פולדר למוצרי החנות כמו למשל חנויות קוסמטיקה או ציוד משרדי. הפולדר הזה נשלח ללקוחות או משווק דרך מועדון הלקוחות של העסק. זוהי דרך לבשר ללקוחות על מוצרים חדשים או להציע להם מוצרים במבצע. אנשים אוהבים מבצעים ובעיקר כאשר הם מוזמנים אישית לבוא ולחסוך כסף. בדרך כלל בפולדר כזה יש גם הגדרה של זמן אשר הופכת את הרכישה לכדאית ונותנת תחושה של הזדמנות חד פעמית וזה עובד. כי יותר ממה שאנשים אוהבים לקנות, הם אוהבים לקנות בזול.

פולדר הוא חלון ראווה עסקי

עיצוב פולדר יתמקד בדרך כלל במוצרים שרוצים לשווק, תוך נוכחות לוגו המוצרים, הסבר עליהם. היסטוריית המוצרים, החברה ועוד.

פודלר הוא מעין שגריר נודד של עסק, שמלווה את הסוכן בשטח במכירה של כל מיני מוצרים החל בשיווק בדוכן באיזה קניון ועד לפגישות עם קניינים פוטנציאליים. היום ישנה כמובן אפשרות להיכנס לאתר החברה ולהראות ללקוחות מה יש, אבל אין כמו פולדר איכותי שמשאירים ללקוח ושמזכיר לו שהוא צריך ליצור קשר.

עיצוב פולדר לתערוכות

יש המון חברות שמשתתפות בתערוכות, והן מצטיידות מראש בפולדר כדי להציג לא רק את מה שמשתתף בתערוכה אלא גם את הליין הרחב שלהם. (בדרך כלל לא מביאים את כל הליין לתערוכה).

כך הם יכולים לסגור עסקאות גם על מוצרים שלא נמצאים פיזית בדוכן בתערוכה, וליצור באזז סביב המוצרים שלהם רק בעיצוב פולדר שמעביר את רוח המוצרים כולל כמובן תמונות מעולות שלהם.